logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان مطرح کرد:

رقابت جودوکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی بسیج

رقابت-جودوکاران-زنجانی-در-مسابقات-قهرمانی-بسیج
مدیر سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: 197 جودوکار در مسابقات قهرمانی بسیج استان به رقابت پرداختند و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی هیأت جودو استان زنجان؛ اسماعیل دولتیاری با بیان اینکه 197 جودوکار در مسابقات قهرمانی بسیج استان به رقابت پرداختند و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند، گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و بزرگداشت یاد و خاطره شهید یوسف قربانی به همت تربیت‌بدنی سپاه استان و با همکاری هیأت جودو استان در روز جمعه 28 مهر ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این دوره از مسابقات بالغ بر 197 ورزشکار در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و آزاد از شهرستان زنجان و شهرستان‌های تابعه حضور داشتند. که در پایان به نفرات برتر هر وزن در هر رده سنی حکم قهرمانی، مدال و همچنین به نفرات اول هر وزن جوایز نقدی اهدا شد.

مدیر سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان خاطرنشان کرد: نفرات برتر به مسابقات قهرمان کشوری بسیج اعزام خواهند شد.

 گفتنی است مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان و همچنین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مراسم توزیع جوائز این دوره از مسابقات حضور داشتند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر